جدول لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با عبور از سپاهان به استقلال نزدیک شد/ فرارِ استقلال خوزستان از قعر

19:23 - 02 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۹۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جدول لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با عبور از سپاهان به استقلال نزدیک شد/ فرارِ استقلال خوزستان از قعر
جدول رده‌بندی لیگ برتر با پایان بازی‌های امروز دستخوش تغییراتی شد و پرسپولیس با عبور از سپاهان فاصله خود را با استقلالِ صدرنشین کاهش داد.

خبرگزاری میزان - هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) با برگزاری ۴ دیدار در شهرهای اهواز،‌ قائمشهر، سیرجان و تهران آغاز شد که با پیروزی تیم‌های استقلال خوزستان، مس رفسنجان و پرسپولیس همراه بود. یک بازی هم با تساوی به پایان رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس که با شکست هفته گذشته در اراک مقابل آلومینیوم اراک می‌رفت که وارد بحران شود با پیروزی خانگی و کسب‌ هر ۳ امتیاز دیدار با تراکتور با ۳۳ امتیاز، جای سپاهان را در رتبه دوم جدول تصاحب کرد و به استقلالِ صدرنشین نزدیک‌تر شد.

البته سپاهان به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا، در دو هفته اخیر لیگ برتر به میدان نرفته و ۲ بازی کمتر از سرخپوشان دارد. استقلال نیز با ۳۵ امتیاز صدرنشین است و تراکتور با ۲۸ امتیاز، رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

استقلال خوزستان هم به لطف برتری دراماتیکی که برابر آلومینیوم اراک کسب کرد، پس از هفته‌های طولانی از قعر جدول جدا شد و با ۱۲ امتیاز، به رتبه چهاردهم جدول رسید. نساجی در خانه خود شکست سنگینی مقابل مس رفسنجان متحمل شد تا در کنار صنعت نفت آبادان، با ۱۱ امتیاز در قعر جدول جای بگیرد.

نتایج دیدار‌های امروز هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

گل‌گهر سیرجان ۲ - پیکان ۲

استقلال خوزستان ۳ - آلومینیوم اراک ۲

نساجی مازندران صفر - مس رفسنجان ۳

پرسپولیس ۲ - تراکتور تبریز صفر

جدول لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

 

جدول لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با عبور از سپاهان به استقلال نزدیک شد/ فرار استقلال خوزستان از قعر

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *